Tee varauksesi jo nyt.
Varmista oma P-paikka ajoissa!
Flyparkissa on ruuhkaa, tule parkkiin ajoissa!

Asiakas­palautteiden keskiarvo
4.9/5

Vahvista lennon lähtö- ja saapumisajat

Täytä kenttiin LENNON lähtö- ja saapumisaika. Järjestelmä laskee automaattisesti pysäköintiajan sekä hinnan.
PÄIVÄMÄÄRÄ
KELLONAIKA
PÄIVÄMÄÄRÄ
KELLONAIKA

Basic

Aja infopisteelle, matkatavarat
bussiin ja henkilökunta opastaa pysäköintiin.

Kuljetukset 24/7 lentokentälle ja
paluumatkalla kuljetus pysäköintialueen viereen, kävelymatka 10-80m.
Lisäpalvelu:
Avainsäilytys Plus vain +10€,
sis. pysäköintipalvelun
(ulkopysäköinti)
Varaa ja maksa, alennus lasketaan ovh- hinnasta.

Hinta paikan päällä (ovh):

Comfort

Sisältää pysäköintipalvelun, avainsäilön, auton käsinpesun sekä luovutuksen lämpöisestä hallista.
Kuljetukset 24/7 lentokentälle

Comfort-pysäköinti vain meillä!
Varaa ja maksa nyt, alennus lasketaan pysäköinnin osuudesta.
+ voit valita muita lisäpalveluja esim. Auto hohtamaan paketti 195€

Hinta paikan päällä (ovh):

Lux

Sisältää auton käsinpesun sekä säilytyksen matkan ajan lämpöisessä hallissa.
Kuljetukset 24/7 lentokentälle.

LUX-pysäköinti vain meillä!
Varaa ja maksa nyt, alennus lasketaan pysäköinnin osuudesta.

Voit valita muita autoiluun liittyviä lisäpalveluja mm. Auto hohtamaan paketin vain 195€!


Hinta paikan päällä (ovh):

AJANKOHTAISTA

Talvipesu!

Talvella auton maalipintaan tarttuu maantiepikeä ja -suolaa. Lisäksi ongelmana on nastapöly joka tekee maalipintaan ruskeita pisteitä. Jos maalipintaa ei ole käsitelty ja pinta on huokoinen, lika on todella tiukassa ja se ei lähde normaali pesussa. Hyvin hoidetussa maalipinnassa ei ole mitään ongelmaa jos autoa pestään esim. kahden viikon välein. Meidän normaali Comfort-pesulla autosta tulee 100% puhdas. Pinttyneeseen likaan tarjoamme asiakkaille Comfort-pakettiin liittyvään pesuun Talvipesu-vaihtoehdon joka poistaa pinttyneen piki- ja maantiesuolan. Lisäpalvelun hinta on 5€ ja sillä voidaan pestä huoletta vahattu tai muuten pinnoitettu maalipinta.

Vuokraa Flypark Loma-asunto Aurinkorannikolla!

Benalmadena Costa hinta alk. 595€/ viikko. Tutustu Loma-asunnon kotivuihin tästä: Flyparkin loma-asunnon kotisivulle tästä. OH + 3mh + 2x KH + K + Aurinkoinen parveke ja oma autopaikka pysäköintihallissa. Malagasta junalla, asema 800m päässä asunnolta tai vuokra-autolla pysäköintihalliin ja hissillä asunnon ovelle. Vuokraa asunto - Varaa autolle paikka Flyparkkista ja luotettavasti lomalle.

Flypark Facebookissa

Klikkaa ja tykkää meistä Tervetuloa Flyparkin Facebook sivulle. Facebook sivustomme on meidän tiedotuskanava, josta löydät viimeisimmät tarjoukset, yritystiedotteet, kuvat, markkinoinnit, kilpailut jne. Pääset syvällisemmin tutustumaan toimintaamme mm. kuvien kautta. Sinun ei tarvitse olla kirjautuneena facebookiin.

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä!

Asiakaspalautteidemme keskiarvo: 4.9/5

 

Lue alta asiakkaittemme palautteita:


Juha
Espoo
10.12.2018




Homma toimi hienosti. Kiitos hyvästä palvelusta.



Jari
Mäntsälä
09.12.2018




Oli mukava hypätä valmiina odottavaan autoon kun samaan aikaan muut ihmiset lähes tappelivat Lentoparkin jne. kyytipaikoista.



Jukka
Ikaalinen
09.12.2018




Hieno.. Erittäin hyvä palvelu ja toimii 100%



Ari-Jukka
Jyväskylä
09.12.2018




Nopea hyvä ja ystävällinen palvelu.



Antti
Oulu
09.12.2018




Homma toimi loistavasti (odotusajat lyhyet) ja hyvään hintaan.



Heli
Porvoo
09.12.2018




Kaikki toimii erinomaisesti ja ystävällisesti!



Kari
Kerava
09.12.2018




Kaikki sujui hienosti, kiitos



Lasse
Naantali
09.12.2018




Hyvin toimiva ja ystävällinen palvelu.



Mikko
Orivesi
10.12.2018




Homma toimi taas kerran hienosti, kiitos loistopalvelusta.



Jukka
Lappeenranta
08.12.2018




Kaikki toimi kuten oli luvattu.



Mirja
Kuusankoski
08.12.2018




Tulen varmasti käyttämään palvelua jatkossakin.



Leo
Porvoo
08.12.2018




Kaikki toimi erinomaisesti.



Henna
Mikkeli
08.12.2018




Kaikki toimi hyvin ja nopeasti, loistavaa!



Mauno
Koski TL
08.12.2018




Todella hyvä kokemus maalaispojalle. Tulemme toistekin ja olemme jo suositelleet muillekin.



Irma
Kouvola
07.12.2018




Kaikki toimi hienosti. Ystävällinen palvelu Suosittelen tuttavillekin.



heimo
Lahti
07.12.2018




hyvää palvelua sopivaan hintaan


 

Ajo-ohje Flyparkiin

Flypark sijaitsee 5 min ajomatkan päässä lentokentältä, Kehä III:n ja Tuusulantien kulmauksessa. Nopein reitti Flyparkiin on Tuusulantien kautta, jolta poistutaan kääntyen lentokentän suuntaan.
Alueen käyntiosoite on Pyhtäänkorventie 2, Vantaa, jonka voit asettaa navigaattorin osoitteeksi.
GPS koordinaatit: 60.301259, 24.984146

Hyvät
yhteydet

HELSINGISTÄ TULTAESSA
(Etelästä)

  • Aja Tuusulantietä pohjoiseen Kehä 3:n ali ja nouse Lentokentän liittymästä oikealle (Lentorahti). Aja vasemmalle kaistalle ja käänny liikennevaloissa vasemmalle (Lentokentän suuntaan).
  • Aja Tuusulantien yli, n. 500m ja käänny vasemmalle Pyhtäänkorventielle (Flypark-kyltti), ennen liikennevaloja.
  • Jatka n. 50m. Näet Flypark-kyltin, käänny portista vasemmalle
  • Seuraa Flypark-opasteita INFO-pisteelle

KEHÄ3:LTA TULTAESSA
(Lännestä ja idästä)

  • Laskeudu Kehä 3:lta Tuusulantielle pohjoiseen, Tuusulan suuntaan.
  • Aja Tuusulantietä pohjoiseen ja nouse Lentokentän liittymästä oikealle (Lentorahti). Aja vasemmalle kaistalle ja käänny liikennevaloissa vasemmalle (Lentokentän suuntaan).
  • Aja Tuusulantien yli, n. 500m ja käänny vasemmalle Pyhtäänkorventielle (Flypark-kyltti), ennen liikennevaloja.
  • Jatka n. 50m. Näet Flypark-kyltin, käänny portista vasemmalle
  • Seuraa Flypark-opasteita INFO-pisteelle

POHJOISESTA TULTAESSA
(TUUSULANTIETÄ)

  • Laskeudu Lentokentän liittymästä oikealle alas (Kyltit: Lentoasema, Veromies, Tikkurila)
  • Valitse liikenneympyrässä oikea kaista – aja ympyrästä ulos ensimmäisestä liittymästä
  • Aja n. 1,4km lentokentän suuntaan
  • Valitse liikennevaloissa vasen kaista (Ilmakehä/ Flypark-kyltti + Helsinki/Koivuhaka)
  • Käänny vasemmalle – valitse oikea kaista
  • Käänny heti seuraavasta risteyksestä oikealle Pyhtäänkorventielle
  • Jatka n. 50m. Näet Flypark-kyltin, käänny portista vasemmalle
  • Seuraa Flypark-opasteita INFO-pisteelle

KUN PALAAT MATKALTA:
 

  • Kun palaat lennolta ja olet saanut matkatavarasi, lähetä tekstiviesti T1 tai T2 (terminaalin numero) ja SUKUNIMESI numeroon 050 902 3663. Kuljettaja vahvistaa tilauksen ja odotusajan.
    - T1 Bussipysäkki nro 10. (taksiaseman vieressä)
    - T2 Saapuvat lennot – alataso, pääovelta oikealle ja pysäkki nro 27.
    Tunnistat tila-automme Flypark-logosta.

MITEN HOMMA TOIMII?

  • VARAA PAIKKA NETISSÄ

  • TULE MUKAVASTI OMALLA AUTOLLA

  • JÄTÄ AUTOSI MEILLE, ME HUOLEHDIMME SIITÄ

  • VIEMME SINUT MUKAVASTI BUSSILLA KENTÄLLE

  • MUISTA PASSI, HYVÄÄ MATKAA!!


1. Varaa paikka netissä tai tule suoraan Flyparkkiin

Varaa pysäköintipaikkasi netissä, ilmoita tulo- ja lähtöpäivä sekä muut tarvittavat tiedot ja suorita maksu verkossa. Saat sähköpostiisi kuitin maksusta sekä ajo-ohjeen (jos se ei löydy, tarkista roskaposti puoli). Tulostetta ei tarvitse olla mukana, nimi/rekisterinumero riittää infossa.

Voit tulla myös ilman ennakkovarausta, varaa aikaa pysäköintiin ja maksutapahtumaan!

2. Tule mukavasti omalla autolla

Sivuiltamme löydät ajo-ohjeet sekä kartan. Osoite on Pyhtäänkorventie 2, Vantaa. Basic-paketin varannut ajaa ensin infopisteeseen, jossa matkatavarat ja matkustajat siirtyvät Flyparkin bussi kuljetukseen. Kuljettaja seuraa Flyparkin henkilökuntaa pysäköintialueelle, johon auto pysäköidään. Comfort tai LUX -paketin varanneet asiakkaat jättävät auton infon eteen ja henkilökunta hoitaa auton pysäköinnin.

3. Jätä autosi meille

Huolehdimme autosta matkasi ajan. Basic-pysäköinnin lisäksi tarjoamme Comfort ja LUX -palvelupaketteja, joihin kuuluu pysäköinti puolestasi, auton käsinpesu ja lisäpalveluna mm. säilytys lämpimässä ja lukitussa pysäköintihallissa tai esimerkiksi auton sisäpuhdistus ja ulkopinnan vahaus. Valitse varausta tehdessäsi sinulle sopiva palvelupaketti!.

4. Viemme sinut mukavasti kentälle

Kuljetamme sinut lentokentälle terminaaliin T1 tai T2 varauksesi mukaisesti.
Bussimatka kentälle kestää n. 5 minuuttia. Varausjärjestelmämme laskee automaattisesti suositellun saapumisaikasi Flyparkiin, näin jää aikaa lähtöselvitykseen sekä tutustua lentokentän muihin palveluihin. Voit toki tulla meille hyvissä ajoin ennen pysäköintisi ajan alkamista. Asioiminen infossa ja matka kentälle kestää n. 10-20min.

5. Hyvää matkaa!

Flypark toivottaa sinulle onnistunutta matkaa. Pidämme autostasi hyvää huolta poissaollessasi!


  • TERVETULOA TAKAISIN!!

  • LÄHETÄ TEKSTARI MEILLE

  • TULEMME HAKEMAAN SINUT KENTÄLTÄ

  • AVAIMET KÄTEEN

  • KIITOS KÄYNNISTÄ!!


6. Tervetuloa takaisin

Toivottavasti matkasi sujui hyvin. Autosi odottaa noutoa Flyparkin pysäköintialueella.

7. Lähetä tekstiviesti

Kun olet saanut matkatavarat, tilaa kuljetus lähettämällä tekstiviesti T1 tai T2 (terminaalin numero) ja
NIMESI p. 050 902 3663 (esim. T2 Miettinen). Kuljettaja vahvistaa odotusajan. Muista poistaa lentotila puhelimestasi, jotta tekstiviesti lähtee meille.

8. Noudamme sinut kentältä

Bussi noutaa sinut seuraavilta pysäkeiltä: 

Terminaali 1, pysäkki 10
Terminaali 2, pysäkki 27
Nouto tapahtuu samalta pysäkiltä, jolle kuljetamme matkalle lähtiessä.

9. Poistuminen pysäköintialueelta

Basic-pysäköinnin asiakas saa kuljettajalta portin avauskoodin ja noutaa auton pysäköintialueelta.
Comfort ja Lux -asiakkaiden autot odottavat puhtaana infopisteen edessä.

10. Kiitos käynnistä! Tervetuloa uudelleen.

Kiitos käynnistä ja hyvää kotimatkaa!

Tykkää meistä Facebookissa ja käy antamassa palautetta kotisivuillamme.

YRITYSASIAKAS / LASKUTUS

Rekisteröidy yritysasiakkaaksemme. Saat verkkovaraajan edun pysäköinnistä automaattisesti, lisäksi yritysasiakasetuna on maksuaika sekä lasku kirjanpitoon.

Rekisteröinti helpottaa pysäköinnin varausta.
Kuljettajan ei tarvitse erikseen maksaa pysäköintiä sekä varmistat myös oman pysäköintipaikan tekemällä ennakkovarauksen.
Suosittelemme Comfort tai Lux -pakettia johon sisältyy pysäköintipalvelu puolestasi sekä puhdas auto matkalta palattuasi.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

1. Voinko tulla Flyparkiin ilman ennakkovarausta?

Tervetuloa! Saatat joutua odottamaan hetken ja maksutapahtumaan on myös hyvä hieman varata aikaa. Verkossa tehtävä varaus/maksu nopeuttaa pysäköintiä ja saat silloin nettivaraajan edun.

2. Onko Flyparkissa vain ulkopaikkoja?

Flyparkissa on myös sisäpaikkoja. Kun valitset Lux-paketin, auto säilytetään lukitussa ja lämpimässä hallissa, sisältää pysäköintipalvelun sekä auton ulkopesun.

3. Kone laskeutuu aamuyöllä, pääsenkö hakemaan autoni?

Kyllä, lentokenttäkuljetukset liikkuvat 24/7. Saat tarkemmat ohjeet kun lähdet lennollesi.

4. Milloin terminaalibussi kulkee ja maksaako se erikseen?

Bussi kulkee aina kun asiakas sitä kutsuu ja kuljetus sisältyy pysäköinnin hintaan. Kun olet saanut matkatavarat, lähetä tekstiviesti T1 tai T2 ja SUKUNIMI (esim. T2 Miettinen) kuljettajalle numeroon 050 902 3663. Kuljettava vahvistaa tilauksen ja odotusajan.

5. Vienkö perheen tavarat ensin kentälle ja tuon auton vasta sitten? Lastenistuin?

Perheen sekä matkatavarat voit toki viedä kentälle ja hakea heidät erikseen. Tämä on varsin suositeltavaa jos halutaan lapsien kulkevan turvaistuimessa tai matkustajia sekä matkatavaraa on paljon. Yleisesti busseista ei löydy turvaistuimen Isofix kiinnikkeitä jonka johdosta emme suosittele istuimen kiinnitystä lainkaan. Paras matkustustapa lapselle on aikuisen sylissä! Matka terminaaliin on alle 3km. Mennessä ja palatessa kaikki matkatavaroiden ja matkustajien operointi tapahtuu info -alueella. Jos matkatavaraa on paljon sekä matkustajia ja kuljettaja tuo auton pysäköintiin, asiakas säästyy ylimääräisiltä kuormauskerroilta. Tämän jälkeen henkilökunta ohjaa kuljettajan pysäköintialueelle (Basic-pysäköinti). Comfort ja Lux -paketissa henkilökunta pysäköi auton puolestasi.

6. Kuinka paljon aikaa täytyy varata Flyparkissa toimimista varten?

Kun olet varannut pysäköinnin varausjärjestelmästämme, järjestelmä lähettää sinulle sähköpostin, jossa on suositusaika Flyparkiin saapumisesta. Bussimatka lentokentälle kestää vain noin 5 minuuttia.

7. Mikä on Comfort ja Lux -pakettien ero?

Molempiin palvelupaketteihin sisältyy auton vastaanotto ja luovutus infopisteen edessä sekä käsinpesu. Comfort-paketissa auto säilytetään ulkopysäköinnissä ja Lux-paketissa auto säilytetään lämpöisessä sekä lukitussa sisäpysäköinnissä.

8. Mitä tapahtuu jos teillä sattuu vahinko auton siirron tai pesun yhteydessä?

Vastaamme aiheuttamistamme vahingoista. Meillä on kaiken kattava vastuuvakuutus vahingon varalle. Ammattitaitoinen henkilökuntamme huolehtii autosta matkasi aikana. Kuvaamme kaikki autot ennen pysäköintiin siirtoa jolla varmistamme ettei pesun jälkeen tullut vahinko ole sattunut jo ennen pysäköintiin tuloa. Valitettavan usein asiakas ei ole huomannut vauriota likaisesta autosta ja kun se luovutetaan puhtaana vaurio paljastuu. Reklamaatio ohjeet löydät toimitusehto osiosta.

9. Miten järjestelmä laskee pysäköintiajan?

Järjestelmämme laskee pysäköintiajan, lennon lähtöajan, lennon saapumisajan sekä lentoyhtiön ja lentokentän varoaikojen perusteella. Lisäksi se ottaa huomioon kuljetuksen keston lentokentän ja Flyparkin välillä. Esimerkiksi jos lentosi (Finnair) lähtee klo 13 ja palaa klo 13 seuraavana päivänä, ehdottaa järjestelmä että sinun tulisi olla klo 10:30 meillä Flyparkissa, jotta ehdit hyvissä ajoin lähtöselvitykseen. Lennolta saapuessa, järjestelmä laskee noin tunnin lennon saapumisajan päälle, joka on arvioitu paluuaikasi Flyparkiin.

10. Mitä tarkoittaa Basic+ ja avainsäilö?

Basic+ paketissa asiakas jättää auton info -alueelle ja henkilökuntamme pysäköi sen asfaltti alueelle joka on aivan infon läheisyydessä. Kävelymatka palatessa muutamia kymmeniä metrejä. Lisäksi se sisältää avainsäilytyksen ja on tarkoitettu Basic-asiakkaille (sisältyy muihin paketteihin). Auton avain on meillä kassakaapissa säilössä ja tarvittaessa matkan aikana voitte päivittää pysäköintipakettinne (Comfort / Lux) jos esim. kelit muuttuvat haasteelliseksi. Avain luovutetaan info -alueella matkalta palatessa.

11. Voinko tuoda matkailuauton tai ison kuorma-auton pysäköintiin?

Ruuhka-aikoina meillä ei valitettavasti ole tilaa pysäköintialueella matkailuautoille, kevyille kuorma-autoille tai näitä isommille autoille. Pysäköintipaikat on mitoitettu normaaleille henkilö- ja pakettiautoille. Tiedustele isomman auton pysäköintimahdollisuutta etukäteen. Matkailuautot ja kevyt kuorma-autot vievät 1,5x tilan ja varaukseen pitää lisätä Basic+ avainsäilytys. Näin pysäköinnin hinta on oikeudenmukainen henkilöauto asiakkaan kannssa. Basic+ sisältää avainsäilytyksen sekä pysäköintipalvelun isojen autojen riviin. Matkailuautolle ja isoille (yli 7m pitkä/ 2,5 korkea) ei voi varata Comfort / Lux -pakettia.

12. Sähköauton lataus, voiko käyttää lohkolämmitintä?

Sähköauton lataus onnistuu Comfort -paketissa +15€ ja sisältyy LUX-pakettiin. Lohkolämmitin pistokkeita meillä ei ole vaan esim. valitsemalla Comfort -paketin, silloin auto on käsinpesty ja luovutus lämpöisestä hallista, suosittelemme!

13. Mitä pysäköintiä suosittelette?

Edullisin on Basic-paketti, johon sisältyy pysäköintipalvelu ja 24/7 lentokenttäkuljetus. Suosittelemme Comfort tai Lux -pakettia, jossa henkilökuntamme hoitaa auton pysäköinnin puolestasi ja saat puhtaan auton palattuasi matkalta, luovutus lämpimästä pysäköintihallista. Lisäksi ko. paketteihin voit varata muita lisäpalveluita.

14. Akku tyhjä, miten toimitaan?

Flypark kuljettajilla on apukäynnistysakku, jolla hyytynyt auto saadaan käyntiin. Apukäynnistys ei maksa extraa, sisältyy pysäköinnin hintaan.

15. Voinko tulla ennen pysäköintiajan alkua?

Varauskenttiin asetetaan LENNON lähtö- ja paluuaika, järjestelmä laskee automaattisesti suositellun ajan Flyparkiin saapumiselle. Jos haluatte tulla hieman aiemmin, se sopii hyvin. Varsinkin kentän ruuhka-aikoina kannattaa tulla hyvissä ajoin.

16. Paluulento myöhästyy tai aikaistuu, miten toimin?

Jos paluulennon aikataulu muuttuu, lähetä tekstiviesti numeroon +358 207 900 905. Laita viestiin oma nimesi sekä uusi ajankohta hyvissä ajoin.

17. Paluumatkalla kuljetus pysäköintialueen läheisyyteen?

Basic-pysäköinnissä kuljettaja jätetään paluumatkalla P-alueen reunalle, josta kävelymatka omalle autolle on 10-100m. Matkatavarat ja muut matkustajat jätetään infoon, josta heidät noudetaan oman auton kyytiin. Emme vie asiakkaita paluukyydillä P-alueelle matkatavaroineen, koska kolhimisriski kasvaa huomattavasti. Jos haluaa minimoida kävelyn ja sateessa kastumisen mahdollisuuden, suosittelemme Comfort-pysäköintiä!

18. Jos on useampi matkustaja?

Monet perheet vievät matkustajat terminaalin ja kuljettaja ajaa meille pysäköintiin, josta matka jatkuu helposti takaisin terminaaliin. Samoin matkalta palatessa, kuljettaja hakee auton meiltä ja sen jälkeen muut matkustajat terminaalista. Lentokentän lyhytaikaisessa pysäköinnissä voit odottaa muita matkustajia 10min ilmaiseksi. Kuljettajamme antaa infossa vinkit lentokentällä asiointiin.

19. Menen hotelliin yöksi ennen lentoa tai lennon jälkeen. Miten varaan pysäköinnin?

Jos lentosi lähtee seuraavana aamuja ja tulet edellisenä iltana pysäköintiin, tee varaus seuraavasti: Päivämäärä sille päivälle kun menet hotelliin ja laita lennon lähtö sarakkeeseen kellon aika jolloin tulet pysäköintiin -2,5h. Näin pysäköintiin tuloaika on oikea. Vastaavasti lennolta palattaessa menet hotelliin toimi seuraavasti: Lennon laskeutumisaika sarakkeeseen se päivä jolloin poistut hotellista ja kellon aika. Saat kuljetuksen seuraaviin lentokenttä hotelleihin: Cumulus, Clarion, Glo, Hilton, Holiday Inn ja Forenom. Toki ensisijaiset kuljetukset tapahtuvat lentäville asiakkaille ja seuraavana on hotelli asiakkaat.

20. Basic -pysäköinnissä tapahtunut vahinko

Basic -pysäköinti on ns. yleinen pysäköintialue jossa jokainen vastaa omasta pysäköinnistä vaikka onkin maksullinen pysäköinti. Aivan samoin toimitaan kaikissa maksullisissa ja maksuttomissa pysäköintialueilla. Eli jos sattuu vahinko, ilmoita siitä henkilökunnallemme ja me annamme vastapuolen yhteystiedot ja ilmoitamme hänelle vahingon aiheuttajan tiedot. Eli vahingon aiheuttajan vastuu on korvata ja ilmoittaa vahingosta. Jos vastapuolta ei ole tiedossa, vahinko korvataan vahingon aiheutetun ajoneuvon vakuutuksesta eli kaskovakuutuksesta. Flypark ei ole vastuussa ulkopuolisen aiheuttamasta vahingosta. Vahinkojen välttämiseksi vain autojen kuljettajat operoivat P-alueella ja muut matkustajat ja matkatavarat operoidaan info alueella.

21. Miten verkkoalennus lasketaan?

Yksinkertaisin tapa tarkastella Basic -pysäköinnin hinnoittelua: VALITSE näppäimen yläpuolella on OVH. hinta mustalla eli jos haluat tehdä varauksen/ maksun infossa. Oranssilla näkyvä summa on varaa/ maksa verkossa hinta. Jos käytössäsi on kampanjakoodi, se voi antaa lisäalennuksen vrt verkkohintaan. Alennus lasketaan aina OVH. hinnasta, EI jo alennetusta hinnasta. Lisäpalvelut ovat nto. hintaisia eli esim. Basic vrt Comfort -pakettiin hinnan erotus tulee lisäpalvelusta josta ei anneta alennusta.

Yhteistyössä

YHTEYDENOTTO

WWW.FLYPARK.FI

Pyhtäänkorventie 2
01530 Vantaa

LENTOKENTTÄKULJETUKSET (24/7)
Sähköposti
myynti (ark 09-17)
OTA YHTEYTTÄ

Nimi

Sähköposti

Puhelinnumero

Viestin aihe

Viesti

 
  1. Täytä tähän lentosi lähtö- ja saapumisaika.