Flyparkin toimitus- ja pysäköintiehdot

TIETOSUOJASELOSTE

Lataa täältä


Ehdot


Yleistä Flypark -verkkokaupasta

Pysäköintipalveluja myy Flypark.fi / JK-House Oy (Y-tunnus 2351366-9). Pysäköintipaikan voi varata ainoastaan täysi-ikäinen.
Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

Varaaminen

Pysäköintipaikan voi varata internetin välityksellä osoitteesta www.flypark.fi .
Kaikki varaukset vahvistetaan sähköpostilla, varausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen varauksen yhteydessä voimassa oleviin varausehtoihin. 
Jos verkkokaupan varaus ei onnistu, lähetä varaus sähköpostitse myynti@flypark.fi  
Vastaavilla tiedoilla mitä verkkosivulla kysytään.

Esim. Verkkovarauksen ja maksu verkossa etu koskee vain pysäköintiä.
mm. Comfort- ja Lux -paketeista tai muista lisäpalveluista ei myönnetä alennusta.


Pysäköintiin voit tulla ilman ennakkovarausta ja infopisteessä käytetään sillä hetkellä voimassa olevaa ovh hinnastoa. Ovh. hinnastoa käytetään kun teet varauksen verkossa ja maksua ei suoriteta verkossa.

Pysäköinnin alennus lasketaan aina pysäköinnin ovh. hinnasta, EI lisäpalveluista ellei sitä ole erikseen merkitty.

Kampanjakoodi- tai muita alennuksia ei hyvitä jälkikäteen.
Kampanjakoodit ovat voimassa vain verkkovarauksen yhteydessä ja kun varaus maksetaan Flypark verkkokaupassa.

Pysäköintiaika ja lisävuorokausi veloitus peruste:
Pysäköintiaika lasketaan alkavan vuorokauden perusteella.
Esim. Pysäköintiaika alkaa maanantaina klo 10.00 ja pysäköinti päättyy tiistaina klo 9.00, veloitus peruste on yksi vuorokausi.
Jos paluusi on tiistaina klo 11.00, veloitusperuste on kaksi vuorokautta. 
Lisävuorokausi veloitus ulkopysäköinnissä on 5€/ vrk ja sisäpysäköinnissä 10€/ vrk:
Jos paluumatka myöhästyy, siitä on hyvä ilmoittaa txt. viestillä numeroon +358401900910.
Nimi, auton rek.nro sekä oletettu uusi lennon laskeutumisaika.
Jos paluu venyy enemmän kuin kaksi vuorokautta, käytetään lisäveloitus perusteena alkuperäistä verkkovaraus ehtoja edellyttäen ennakkomuutosta joko sähköpostitse tai txt. viestillä.
Lisävuorokaudet maksetaan infossa.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse varausvahvistuksen jossa on tiedot pysäköinnin varauksesta,  sekä ajo-ohje Flyparkkiin osoitteeseen Pyhtäänkorventie 2, 01530 Vantaa.

Maksutavat

Varaus maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
- Nordea
- Osuuspankki
- Sampo
- Tapiola
- Aktia
- Nooa
- Paikallisosuuspankit
- Säästöpankit
- Handelsbanken
- S-Pankki
- Ålandsbanken
- Luottokortit

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail-tili

Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa?
Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen.

Näin se toimii

1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan. 

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.
Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa! 

Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortin haltija.
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Flypark / JK-House Oy  toimii ainoastaan palveluiden markkinoijana. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä 
Puhelin: 0207 181830 

Yritysasiakkailla on mahdollisuus hakea laskutusasiakkuutta verkkosivumme kautta.
Tämän jälkeen voit varata pysäköinnin ja palvelut normaalisti www.flypark.fi osoitteesta.

Paikanpäällä maksu tapahtuu ennakkoon käteisellä, pankki- tai luottokortilla.

Verkkokaupan palveluhinnasto määräytyy alkavan 24h jaksotuksen mukaan ja järjestelmä laskee automaattisesti oikean hinnan riippuen pysäköintiajasta sekä palvelupaketeista.
Ovh-hinnasto on nähtävänä Flypark infopisteessä osoitteessa Kiitoradantie 6, Vantaa ovi 20.

Laskutus
Yritysasiakas joka on rekisteröitynyt asiakkaaksemme saa laskun pysäköinnistä ja palveluista, maksuehto 14vrk varauksesta. Jos pysäköintiä ei ole kuukausittain, veloitamme 10€ laskutuslisän.

Yrityslaskutus on tarkoitettu aktiiviseen pysäköinnin käyttöön eikä sitä voi käyttää yksityismatkailussa. 

Norwegian Rewards pisteet

Rekisteröi Reward-numerosi varauksen yhteydessä ja ansaitset 15% CashPoint -pisteitä pysäköinnistä (Huom! pisteet lasketaan pysäköinnin osalta ja verottomasta hinnasta). CashPoint -pisteet eivät kerry lisäostoksista kuten Comfort –paketista ym. lisäpalveluista.

Reward -numeroa ei voi lisätä jälkikäteen.

CashPoint -pisteet siirtyvät Reward-tilillesi viimeistään kahden viikon sisällä kun pysäköinti on päättynyt. CashPoint –pisteitä voit kerryttää vain verkkovarauksessa.

CashPoint -pisteitä ei saa maksettaessa pysäköinti Flyparkin infossa eikä niitä hyvitetä jälkikäteen.

Jos pysäköinti peruutetaan, CashPoint -pisteet eivät kerry.

Norwegian Rewards -kilpailun 15.8-10.12.2017 säännöt (PÄÄTTYNYT): 

- Kilpailuun osallistuvat automaattisesti kaikki 15.8-10.12.2017 Flyparkin nettisivujen kautta pysäköintivarauksen tehneet sekä Norwegian Reward jäsennumeron jättäneet Reward-jäsenet. Itse pysäköinti voi tapahtua myös kampanjajakson ulkopuolella.

- Jokainen varaus oikeuttaa yhteen "arpalippuun", joten mitä useamman varauksen tekee kampanjajakson aikana, sitä paremmat mahdollisuudet voittaa.

- Pääpalkintona arvotaan 2500 CashPoint -pisteen arvoinen lahjakortti, joka vastaa 2500 Norjan kruunua (n.280€) käytettäessä Norwegianin lentoihin.

- Arvonta suoritetaan satunnaisesti joulukuun aikana ja voittajalle ilmoitetaan sähköpostitse mahdollisesta voitosta. Voitto ilmoitetaan siihen sähköpostiosoitteeseen joka on ilmoitettu pysäköintivarauksen yhteydessä.

- Pysäköintivarauksen tehnyt on itse vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli sähköpostiosoite on väärä tai ei ole toiminnassa, lahjakorttia ei voida toimittaa voittajalle. Mikäli näin käy, voittaja arvotaan uudelleen.

- Lahjakortti toimitetaan voittajalle sähköpostin liitteenä. Lahjakortissa on koodi, jonka voi lunastaa osoitteessa fi.norwegianreward.com/redeemgiftcard

- Flypark tai Norwegian Reward eivät julkaise voittajan tietoja. Ainoastaan etunimi sekä kaupunki esim. Facebook sivuillamme.

- Flypark ja Norwegian Reward vastaavat mahdollisen arpajaisveron maksusta.

- Mikäli kampanja-aikana varauksen tehnyt ei halua osallistua arvontaan, voi hän laittaa siitä tiedon lisätietokenttään.

- Norwegian Reward lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi ja se tulee lunastaa sen voimassaoloaikana.

Pysäköinnin peruutus/ virheellinen varaus

Peruutus pitää tehdä aina kirjallisesti, sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi ennen pysäköintiajan alkamista. Tarvitsemme asiakkaan nimen, auton rekisterinumeron ja varausajankohdan. 

Huom! Käyttämätöntä pysäköintiä ei hyvitetä.

Peruutettu pysäköinti jätetään odottamaan seuraavaa pysäköintiä (12kk) ns. pankkiin, jolloin summa hyvitetään seuraavassa pysäköinnissä kokonaisuudessaan.
Tässä tapauksessa varaus tehdään myynnin kautta sähköpostitse myynti@flypark.fi ja peruuntuneen varauksen euromäärä hyvitetään 100%.
Sähköpostissa pitää olla kaikki varaustiedot mitä verkkosivullamme kysytään jotta varaus voidaan tehdä oikein. Jos uuden pysäköinnin hinta on suurempi kuin peruutetussa pysäköinnissä, erotus maksetaan infossa pysäköintiin tullessa.
Jos asiakas haluaa peruuttaa pysäköinnin ja ei halua käyttää sitä uudelleen, pysäköinnin maksu hyvitetään tilille. Siitä vähennetään 15€ toimistomaksu. Maksuaika palautukselle on 14vrk.

Aikaisempi saapuminen Comfort- ja Lux -paketeissa
Asiakas palaa matkalta sovittua aikaisemmin eikä auton pesua tai muita lisäpalveluja ole pystytty tekemään. Jos asiakas ei ole informoinut aikaistettua saapumista hyvissä ajoin, hyvitys tulee pesusta vähennettynä -10€ (avainsäilö).
Yli 30€ hyvitykset maksetaan asiakkaan tilille tai jätetään ns. pankkiin odottamaan seuraavaa pysäköintiä, voimassa 12kk. Alle 30€ hyvityksiä emme tilitä asiakkaan tilille.

Virheellinen varaus
Jos asiakkaan matka lyhenee, asiakas tehnyt virheellisen varauksen sekä ilmoittanut siitä ennen pysäköinnin alkamista. Muutoksista vähennämme 10€ toimistomaksun ja jos siitä jää vielä kompensoitavaa, se siirretään seuraavaan pysäköintiin tai käytetään lisäpalveluihin. Alle 30€ hyvityksiä emme tilitä asiakkaan tilille. 

Jos varaus on virheellinen tai matka peruuntuu, suosittelemme jättämään summan odottamaan seuraavaa pysäköintiä. Uusi varaus tehdään myynnin kautta sähköpostitse myynti@flypark.fi ja peruuntuneen varauksen euromäärä hyvitetään 100%.
Sähköpostissa pitää olla kaikki varaustiedot mitä verkkosivullamme kysytään jotta varaus voidaan tehdä oikein. Lisäksi siihen on hyvä liittää kirjeenvaihto ko. tapauksesta.

Puheluiden hinnat 020- alkuisiin numeroihin on 8,35 snt/puhelu + 16,69snt/ min
Txt. viesti veloitus operaattorin normaali veloitus.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Flypark käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
 

Tietosuoja


Henkilötiedot  

Uutta yleistä tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) aletaan soveltaa 25.5.2018 kaikkiin henkilötietoja käsitteleviin yrityksiin ja organisaatioihin. flypark.fi -palvelun ylläpitäjä JK-House Oy on sitoutunut suojelemaan yksilöiden oikeuksia ja pitämään henkilötietosi turvassa. Kuvaamme tietosuojaselosteessa, miten keräämme, käytämme, säilytämme ja suojaamme henkilötietoja. Voimassa olevaan tietosuojaselosteeseen voit tutustua täällä

Turvallisuus internetissä
Maksukorttisi numeroa ja tietoja käsitellään turvallisen yhteyden kautta, ja voit olla varma siitä, että tietosi ovat turvassa. Verkkokaupassa käytämme SSL-salausprotokollaa. SSL on lyhenne sanoista Secure Sockets Layer ja tarkoittaa toimintoa, joka salaa kaiken ostajan ja myyjän välillä kulkevan tiedon

Auton toimittaminen ja varastointi Flypark pysäköintiin, yleistietoutta sekä ehdot

Varaa pysäköintipaikka verkkokaupan kautta
Suosittelemme pysäköintipaikan varaamista ja maksamista verkkokaupan kautta.

Etuja:


- Pysäköintimaksu on hoidettu ennen matkan alkamista 
- Kun pysäköinti paikka on varattu ennakkoon, varmistetaan että alueella on tilaa

Tulet Flyparkkiin:

- Basic asiakas ajaa infopisteelle 
– Ilmoittaudu infossa henkilökunnalle tai päätteellä
- Henkilökunta opastaa tästä eteenpäin miten pysäköinti tapahtuu.
– matka lentokentälle kestää n. 5-10min. 
Paluumatkalla varataan bussi kuljetusohjeiden mukaan 
 – Bussi noutaa asiakkaan lentokentältä 
– Basic kuljettaja noutaa ajoneuvon pysäköinnistä 
– Matkatavarat noudetaan infopisteeseen ja muut matkustajat
– pysäköinti päättyy 
 - Comfort/ Lux –pysäköinti, asiakas ajaa infopisteelle ja kaikki operointi tapahtuu matkalle lähtiessä sekä palatessa info -pisteessa ja henkilökunta huolehtii auton pysäköinnistä asiakkaan puolesta.

Flypark-varauksen yhteydessä lähetetään asiakkaan sähköpostiin varaukseen liittyviä materiaaleja jossa on mm. ohjeistus saapumisajasta Flyparkkiin. 
Flypark ei vastaa aikataulu- ym. muutoksista tai ruuhkista, joista voi aiheutua lennolta myöhästymistä. Asiakas vastaa itse Flyparkkiin saapumisesta ajoissa. Ajomatkamme lentokentälle normaaliolosuhteissa on n.5-10min + mahdollinen odotusaika. Palvelulupauksemme on 20min kun kuljetus on tilattu, bussi noutaa infosta tai terminaalista.

Flypark pysäköinnin hintaan sisältyy bussi kuljetus.

Ruuhka-aikaan toimitusaika voi venyä odotettua pidemmäksi jonka johdosta asiakkaan kannattaa olla ajoissa Flypark lentokenttä pysäköinnissä. 

Ajoneuvon varastointi

Alue on aidattu ja sisäänajo on yöaikaan aluevartioitu.
Suosittelemme asiakkaita tyhjentämään arvokas esineistö autosta mm. navigaattori jne.
Ajoneuvossa on syytä olla liikennevakuutuksen lisäksi mm. murto-, vahinko- ja varkausvakuutus mahdollisten vahinkojen varalle. Flypark ei vastaa alueella tapahtuvien murto, varkaus ym vahingoista. 

Flypark vastaa niistä vahingoista jotka henkilökunta on aiheuttanut Basic+-, Comfort- ja Lux –pakettien siirroissa tai muissa työsuorituksien yhteydessä tapahtuneista vahingoista. 
Alueella on osittainen videovalvonta ja autojen käsittely tapahtuu videovalvonnan alla..

Flypark ei vastaa pysäköinnin aikana tulleista teknisistä ongelmista tai vioista.

Basic pysäköintialue on eri pysäköinti riveissä kuin Comfort paketissa. Lux-paketissa auto säilytetään lukituissa sisätiloissa. Basic+, Comfort- ja Lux-paketeissa auton avaimien säilytys matkan aikana on Flyparkin toimitiloissa. Matkan ajan Flypark vastaa vain autoon liittyvien avainten säilytyksestä. 

Asiakkaan velvollisuus on reklamoida mahdollisista vaurioista välittömästi auton vastaanoton yhteydessä, samassa yhteydessä otetaan vaurioista valokuvat. Dokumentit käsitellään 7vrk sisällä ja Flyparkin vahingot korvataan yhtiön vastuuvakuutuksesta jos aiheuttaja on Flyparkin henkilökuntaan liittyvä henkilö. Jos vahingon on aiheuttanut Flyparkin ulkopuolinen taho, näistä vahingoista ei vastaa yhtiö vaan korvaus on haettava omasta kasko- tai ilkivalta vakuutuksesta. 

Jos asiakas huomaa jälkikäteen vaurion, reklamaatio tehdään aina kirjallisesti myynti@flypark.fi osoitteeseen. Reklamointiaika on kaksi vuorokautta pysäköinnin päättymisestä, tämän jälkeen tulleita reklamointeja ei käsitellä.
Vaurio tapauksesta tarvitsemme aina auton yleiskuvan, vauriosta selkeät kuvat, avaimenperästä molemmin puolin kuvat sekä yleinen selostus tapahtuneesta vauriosta.
Huomioi että alueella on osittainen videovalvonta. 
Tarkistamme kaikki videomateriaalit ja vastausaika normaalisti 7 vuorokautta.

Videomateriaalia ei toimiteta sähköisesti.
Lisäksi materiaali sisältää yritys tietoja sekä henkilöstön ja asiakkaiden yksityisyyteen liittyvää materiaalia jonka julkaisu on ehdottomasti kielletty.
Materiaali tallennetaan noin kuukausi ja katsottavissa Flypark Helsinki-Vantaa toimistolla. Kun videomateriaali on katsottu yhdessä, siitä on saatavissa tallenne muistitikulle jonka asiakas toimittaa.

Palvelusta aiheutuneet reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi tai kirjeenä toimipisteeseen. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta. 

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi nostaa tästä velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Flypark/ JK-House Oy:tä vastaan yhtiön kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään yhtiön kotipaikan käräjäoikeudessa.

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Flypark pidättää oikeuden virheen korjaamiseen. Virheen luonteen ja laadun perusteella arvioitu virhe korjataan myöntämällä kohtuullinen hinnanalennus tai korvaamalla Flypark uudella pysäköinnillä tai palvelulla. Virheestä aiheutuvan korvauksen määrä on korkeintaan tilauksen/ varauksen hinta. Flypark ei ole vastuussa välittömistä tai välillisistä vahingoista tai ansionmenetyksestä, jotka ovat aiheutuneet virheestä.


Kuljetus
Kuljetus sisältyy pysäköinnin kokonaishintaan välillä Flypark info - Flyparkille osoitetut pysäkit lentokentän terminaaleissa. 

Laatu


Flypark kehittää palveluita ja palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin.
Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jonka tarkoituksena on jatkuvasti kehittää toimintaa sekä palveupaketteja.

Yhteystiedot ja laskutus:

Flypark/ JK-House Oy
Y. 2351366-9
Kiitoradantie 6
01530 Vantaa

Puh. ark. klo 9.00-17.00 0207 900901

myynti@flypark.fi.

Info/ Kuljettaja puhelin 24/7 0207 900905