Flyparkin toimitus- ja pysäköintiehdot

TIETOSUOJASELOSTE

Lataa täältä


Ehdot


Yleistä Flypark -verkkokaupasta

Pysäköintipalveluja myy Flypark.fi / JK-House Oy (Y-tunnus 2351366-9). Pysäköintipaikan voi varata ainoastaan täysi-ikäinen.
Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

Varaaminen

Pysäköintipaikan voi varata internetin välityksellä osoitteesta www.flypark.fi .
Kaikki varaukset vahvistetaan sähköpostilla, varausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen varauksen yhteydessä voimassa oleviin varausehtoihin. 
Jos verkkokaupan varaus ei onnistu, lähetä varaus sähköpostitse myynti@flypark.fi  
Vastaavilla tiedoilla mitä verkkosivulla kysytään.

Esim. Verkkovarauksen ja maksu verkossa etu koskee vain pysäköintiä.
mm. Comfort- ja Lux -paketeista tai muista lisäpalveluista ei myönnetä alennusta.


Pysäköintiin voit tulla ilman ennakkovarausta ja infopisteessä käytetään sillä hetkellä voimassa olevaa ovh hinnastoa. Ovh. hinnastoa käytetään kun teet varauksen verkossa ja maksua ei suoriteta verkossa.

Pysäköinnin alennus lasketaan aina pysäköinnin ovh. hinnasta, EI lisäpalveluista ellei sitä ole erikseen merkitty.

Kampanjakoodi- tai muita alennuksia ei hyvitä jälkikäteen.
Kampanjakoodit ovat voimassa vain verkkovarauksen yhteydessä ja kun varaus maksetaan Flypark verkkokaupassa.

Pysäköintipakettien sisältö

Asiakas aina ajaa info pisteelle josta tapahtuu ilmoittautuminen sekä henkilökuntamme opastaa pysäköinnissä.
Paluukuljetus tilataan aina tekstiviestiohjeen mukaisesti.
BASIC
ns. itsepalvelupysäköinti. Lähtiessä matkatavaroiden ja matkustajien operointi tapahtuu infopisteellä.
Kuljettaja seuraa Flyparkin bussia pysäköintialueelle jossa näytetään vilkulla pysäköintipaikka.
Kuljettaja nousee pysäköinnin jälkeen bussiin.
Matkatavarat ja matkustajat jätetään terminaalin pysäkille.
Matkalta palatessa kuljettaja jätetään pysäköintialueen reunalle josta hän noutaa kävellen autonsa pysäköintialueelta.
Matkatavaroiden ja muiden matkustajien operointi tapahtuu info alueella.
BASIC+ avainsäilytys
Matkatavaroiden ja matkustajien operointi tapahtuu info alueella lähtiessä ja palatessa.
Matkalta palatessa kuljettaja hakee auton info alueen läheissyydestä, info alueelle jossa matkatavaroiden ja muiden matkustajien operointi tapahtuu.
Comfort- ja LUX pysäköinti
Asiakas ajaa info alueen pysäköinti paikalle.
Luovuttaa henkilökunnalle vain auton avaimen ja matkustajat sekä matkatavarat siirtyvät bussiimme.
Matkalta palatessa auto ajetaan lukitusta hallista ulos tai se odottaa jo valmiina käynnissä info alueella kun asiakas palaa matkalta. 
Comfort paketissa auto säilytetään pysäköinnin ajan ulkotiloissa ja otetaan halliin sekä pesuun min. 12h ennen pysäköintiajan päättymistä.
LUX paketissa auto säilytetään koko pysäköinnin ajan lukitussa ja lämpöisessä hallitilassa.
Palvelupakettiin sisältyy auton päälipesu sekä muut tilatut ja maksetut lisäpalvelut.

Pysäköintiaika ja lisävuorokausi veloitus peruste:
Pysäköintiaika lasketaan alkavan vuorokauden perusteella.
Esim. Pysäköintiaika alkaa maanantaina klo 10.00 ja pysäköinti päättyy tiistaina klo 9.00, veloitus peruste on yksi vuorokausi.
Jos paluusi on tiistaina klo 11.00, veloitusperuste on kaksi vuorokautta. 
Lisävuorokausi veloitus ulkopysäköinnissä on 5€/ vrk ja sisäpysäköinnissä 10€/ vrk:
Jos paluumatka myöhästyy, siitä on hyvä ilmoittaa txt. viestillä numeroon +358401900910.
Nimi, auton rek.nro sekä oletettu uusi lennon laskeutumisaika.
Jos paluu venyy enemmän kuin kaksi vuorokautta, käytetään lisäveloitus perusteena alkuperäistä verkkovaraus ehtoja edellyttäen ennakkomuutosta joko sähköpostitse tai txt. viestillä.
Lisävuorokaudet maksetaan infossa.

Varausvahvistus

Teet varausksen, varausvahvistus tulee sähköposti osoitteeseen jonka asiakas asettaa. Kannattaa katsoa myös roskapostit jos vahvistus ei saavu perille. Tositteet löydät omalta sivulta www.flypark.fi sivun ylälaidasta. Siellä voi varaukseen tehdä muutoksia esim. rek.nro, henkilömäärä sekä aika muutokset varauksen sisällä.
Muutokset päivittyvät järjestelmään ja tosite pysyy alkuperäisen varauksen mukaisena.
Ajo-ohjeen löydät verkkosivultamme.
Osoite: Pyhtäänkorventie 2, 01530 Vantaa.

Aja suoraan infoomme!

Maksutavat

Varaus maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
- Nordea
- Osuuspankki
- Sampo
- Tapiola
- Aktia
- Nooa
- Paikallisosuuspankit
- Säästöpankit
- Handelsbanken
- S-Pankki
- Ålandsbanken
- Luottokortit

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail-tili

Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa?
Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen.

Näin se toimii

1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan. 

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.
Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa! 

Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortin haltija.
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Flypark / JK-House Oy  toimii ainoastaan palveluiden markkinoijana. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä 
Puhelin: 0207 181830 

Yritysasiakkailla on mahdollisuus hakea laskutusasiakkuutta verkkosivumme kautta.
Tämän jälkeen voit varata pysäköinnin ja palvelut normaalisti www.flypark.fi osoitteesta.

Paikanpäällä maksu tapahtuu ennakkoon käteisellä, pankki- tai luottokortilla.

Verkkokaupan palveluhinnasto määräytyy alkavan 24h jaksotuksen mukaan ja järjestelmä laskee automaattisesti oikean hinnan riippuen pysäköintiajasta sekä palvelupaketeista.
Ovh-hinnasto on nähtävänä Flypark infopisteessä osoitteessa Kiitoradantie 6, Vantaa ovi 20.

Laskutus
Yritysasiakas joka on rekisteröitynyt asiakkaaksemme saa laskun pysäköinnistä ja palveluista, maksuehto 14vrk varauksesta. Jos pysäköintiä ei ole kuukausittain, veloitamme 10€ laskutuslisän.

Yrityslaskutus on tarkoitettu aktiiviseen pysäköinnin käyttöön eikä sitä voi käyttää yksityismatkailussa. 

Norwegian Rewards pisteet

Rekisteröi Reward-numerosi varauksen yhteydessä ja ansaitset 5% CashPoint -pisteitä pysäköinnistä (Huom! pisteet lasketaan pysäköinnin osalta ja verottomasta hinnasta, alkaen 1.12.2019 päättyneet pysäköinnit). CashPoint -pisteet eivät kerry lisäostoksista kuten Comfort –paketista ym. lisäpalveluista.

Reward -numeroa ei voi lisätä jälkikäteen.

CashPoint -pisteet siirtyvät Reward-tilillesi viimeistään kahden viikon sisällä kun pysäköinti on päättynyt. CashPoint –pisteitä voit kerryttää vain verkkovarauksessa.

CashPoint -pisteitä ei saa maksettaessa pysäköinti Flyparkin infossa eikä niitä hyvitetä jälkikäteen.

Jos pysäköinti peruutetaan, CashPoint -pisteet eivät kerry.

Norwegian Rewards -kilpailun 15.8-10.12.2017 säännöt (PÄÄTTYNYT): 

- Kilpailuun osallistuvat automaattisesti kaikki 15.8-10.12.2017 Flyparkin nettisivujen kautta pysäköintivarauksen tehneet sekä Norwegian Reward jäsennumeron jättäneet Reward-jäsenet. Itse pysäköinti voi tapahtua myös kampanjajakson ulkopuolella.

- Jokainen varaus oikeuttaa yhteen "arpalippuun", joten mitä useamman varauksen tekee kampanjajakson aikana, sitä paremmat mahdollisuudet voittaa.

- Pääpalkintona arvotaan 2500 CashPoint -pisteen arvoinen lahjakortti, joka vastaa 2500 Norjan kruunua (n.280€) käytettäessä Norwegianin lentoihin.

- Arvonta suoritetaan satunnaisesti joulukuun aikana ja voittajalle ilmoitetaan sähköpostitse mahdollisesta voitosta. Voitto ilmoitetaan siihen sähköpostiosoitteeseen joka on ilmoitettu pysäköintivarauksen yhteydessä.

- Pysäköintivarauksen tehnyt on itse vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli sähköpostiosoite on väärä tai ei ole toiminnassa, lahjakorttia ei voida toimittaa voittajalle. Mikäli näin käy, voittaja arvotaan uudelleen.

- Lahjakortti toimitetaan voittajalle sähköpostin liitteenä. Lahjakortissa on koodi, jonka voi lunastaa osoitteessa fi.norwegianreward.com/redeemgiftcard

- Flypark tai Norwegian Reward eivät julkaise voittajan tietoja. Ainoastaan etunimi sekä kaupunki esim. Facebook sivuillamme.

- Flypark ja Norwegian Reward vastaavat mahdollisen arpajaisveron maksusta.

- Mikäli kampanja-aikana varauksen tehnyt ei halua osallistua arvontaan, voi hän laittaa siitä tiedon lisätietokenttään.

- Norwegian Reward lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi ja se tulee lunastaa sen voimassaoloaikana.

Pysäköinnin peruutus/ virheellinen varaus

Peruutus pitää tehdä aina kirjallisesti, sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi 12h ennen pysäköintiajan alkamista. Tarvitsemme asiakkaan nimen, auton rekisterinumeron ja varausajankohdan. 

Huom! Käyttämätöntä pysäköintiä ei hyvitetä.

Peruutettu pysäköinti jätetään odottamaan seuraavaa pysäköintiä (12kk) ns. pankkiin, jolloin summa hyvitetään seuraavassa pysäköinnissä kokonaisuudessaan.
Tässä tapauksessa varaus tehdään verkkosivulla ja maksetaan paikanpäällä.
Lähetä sähköposti osoitteeseen myynti@flypark.fi jossa on tämän uuden varauksen varausnumero, nimi sekä auton rekisterinumero.
Me kompensoimme edellisen peruutuksen euromäärän joka hyvitetään 100% ja tässä huomioimme myös verkkovaraan edun. Lähetämme laskelman sähköpostilla ja jos varauksessa on avoin maksu se maksetaan pysäköintiin tullessa.
"Pankkiin" maksettu summa voidaan käyttää vain yhdessä varauksessa, sitä ei voi jakaa useampaan varaukseen eikä erotusta hyvitetä.

Jos asiakas haluaa peruuttaa pysäköinnin ja ei halua käyttää sitä uudelleen, pysäköinnin maksu hyvitetään tilille. Siitä vähennetään 15€ toimistomaksu. Maksuaika palautukselle on 14vrk.

Aikaisempi saapuminen Comfort- ja Lux -paketeissa
Asiakas palaa matkalta sovittua aikaisemmin eikä auton pesua tai muita lisäpalveluja ole pystytty tekemään. Jos asiakas ei ole informoinut aikaistettua saapumista hyvissä ajoin, hyvitys tulee pesusta vähennettynä -10€ (avainsäilö).
Yli 30€ hyvitykset maksetaan asiakkaan tilille tai jätetään ns. pankkiin odottamaan seuraavaa pysäköintiä, voimassa 12kk. Alle 30€ hyvityksiä emme tilitä asiakkaan tilille.

Virheellinen varaus
Jos asiakkaan matka lyhenee, asiakas tehnyt virheellisen varauksen sekä ilmoittanut siitä ennen pysäköinnin alkamista. Muutoksista vähennämme 10€ toimistomaksun ja jos siitä jää vielä kompensoitavaa, se siirretään seuraavaan pysäköintiin tai käytetään lisäpalveluihin. Alle 30€ hyvityksiä emme tilitä asiakkaan tilille. 

Puheluiden hinnat 020- alkuisiin numeroihin on 8,35 snt/puhelu + 16,69snt/ min
Txt. viesti veloitus operaattorin normaali veloitus.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Flypark käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
 

Tietosuoja


Henkilötiedot  

Uutta yleistä tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) aletaan soveltaa 25.5.2018 kaikkiin henkilötietoja käsitteleviin yrityksiin ja organisaatioihin. flypark.fi -palvelun ylläpitäjä JK-House Oy on sitoutunut suojelemaan yksilöiden oikeuksia ja pitämään henkilötietosi turvassa. Kuvaamme tietosuojaselosteessa, miten keräämme, käytämme, säilytämme ja suojaamme henkilötietoja. Voimassa olevaan tietosuojaselosteeseen voit tutustua täällä

Turvallisuus internetissä
Maksukorttisi numeroa ja tietoja käsitellään turvallisen yhteyden kautta, ja voit olla varma siitä, että tietosi ovat turvassa. Verkkokaupassa käytämme SSL-salausprotokollaa. SSL on lyhenne sanoista Secure Sockets Layer ja tarkoittaa toimintoa, joka salaa kaiken ostajan ja myyjän välillä kulkevan tiedon

Auton toimittaminen ja varastointi Flypark pysäköintiin, yleistietoutta sekä ehdot

Varaa pysäköintipaikka verkkokaupan kautta
Suosittelemme pysäköintipaikan varaamista ja maksamista verkkokaupan kautta.

Etuja:


- Pysäköintimaksu on hoidettu ennen matkan alkamista 
- Kun pysäköinti paikka on varattu ennakkoon, varmistetaan että alueella on tilaa

Tulet Flyparkkiin:

- Basic asiakas ajaa infopisteelle 
– Ilmoittaudu infossa henkilökunnalle tai päätteellä
- Henkilökunta opastaa tästä eteenpäin miten pysäköinti tapahtuu.
– matka lentokentälle kestää n. 5-10min. 
Paluumatkalla varataan kuljetus tekstiviesti ohjeen mukaan 
 – Bussi noutaa asiakkaan lentokentältä 
– Basic kuljettaja noutaa ajoneuvon pysäköinnistä 
– Matkatavarat noudetaan infopisteeseen ja muut matkustajat
– pysäköinti päättyy 
 - Comfort/ Lux –pysäköinti, asiakas ajaa infopisteelle ja kaikki operointi tapahtuu matkalle lähtiessä sekä palatessa info -pisteessa ja henkilökunta huolehtii auton pysäköinnistä asiakkaan puolesta.

Flypark-varauksen yhteydessä lähetetään asiakkaan sähköpostiin varaukseen liittyä materiaali.
Ajo-ohje löytyy verkkosivultamme

Flypark ei vastaa aikataulu- ym. muutoksista tai ruuhkista, joista voi aiheutua lennolta myöhästymistä. Asiakas vastaa itse Flyparkkiin saapumisesta ajoissa. Ajomatkamme lentokentälle normaaliolosuhteissa on n.5-10min + mahdollinen odotusaika. Palvelulupauksemme on 0-20min kun kuljetus on tilattu, bussi noutaa infosta tai terminaalista.

Flypark pysäköinnin kokonaishintaan sisältyy bussi kuljetus.

Ruuhka-aikaan toimitusaika voi venyä odotettua pidemmäksi jonka johdosta asiakkaan kannattaa olla ajoissa Flypark pysäköinnissä. 

Ajoneuvon varastointi

Alue on aidattu ja sisäänajo on yöaikaan aluevartioitu.
Suosittelemme asiakkaita tyhjentämään arvokas esineistö autosta mm. navigaattori jne.
Ajoneuvossa on syytä olla liikennevakuutuksen lisäksi mm. murto-, vahinko- ja varkausvakuutus mahdollisten vahinkojen varalle. 
Jos auto asetetaan seisontaan Traficomin kautta, jätä varkaus, ilkivalta ja palovakuutus voimaan. Flypark ei vastaa alueella tapahtuvien murto, varkaus ym vahingoista. 
Kyseessä on yksityinen maksullinen alue mutta kolmannen osapuolen vahingon korvausvastuuta ei ole kuten ei muissakaan maksullisissa/ maksuttomissa pysäköintihalli tai alue paikoituksissa.

Flypark vastaa niistä vahingoista jotka henkilökunta on aiheuttanut Basic+-, Comfort- ja Lux –pakettien siirroissa tai muissa työsuorituksien yhteydessä tapahtuneista vahingoista. 
Alueella on osittainen videovalvonta ja autojen käsittely tapahtuu videovalvonnan alla..

Flypark ei vastaa pysäköinnin aikana tulleista teknisistä ongelmista tai vioista.

Basic pysäköintialue on eri pysäköinti riveissä kuin Comfort paketissa. Lux-paketissa auto säilytetään lukituissa sisätiloissa. Basic+, Comfort- ja Lux-paketeissa auton avaimien säilytys matkan aikana on Flyparkin toimitiloissa. Matkan ajan Flypark vastaa vain auton avaimen säilytyksestä. 
Muut avaimet esim. kotiavaimien säilytyksestä vastaa asiakas.

Asiakkaan velvollisuus on reklamoida mahdollisista vaurioista välittömästi auton vastaanoton yhteydessä, samassa yhteydessä asiakas ottaa vaurioista valokuvat. 
Lisäksi auton yleiskuvat sekä Flypark avaimenperästä molemmilta puolilta. 
Nämä valokuvat ja vaurion kuvaukset toimitetaan sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi
Dokumentit käsitellään 7vrk sisällä ja Flyparkin aiheuttamat vahingot korvataan yhtiön vastuuvakuutuksesta jos aiheuttaja on Flyparkin henkilökuntaan liittyvä henkilö. 
Jos vahingon on aiheuttanut Flyparkin ulkopuolinen taho, näistä vahingoista ei vastaa Flypark vaan korvaus on haettava omasta kasko- tai ilkivalta vakuutuksesta ellei vahingon aiheuttajaa ole tiedossa.

Jos asiakas huomaa jälkikäteen vaurion, reklamaatio tehdään aina kirjallisesti myynti@flypark.fi osoitteeseen edellämainitun ohjeen mukaan.
Reklamointiaika on kaksi vuorokautta pysäköinnin päättymisestä, tämän jälkeen tulleita reklamointeja ei käsitellä.
Huomioi että alueella on osittainen videovalvonta. 
Tarkistamme kaikki videomateriaalit ja vastausaika normaalisti 7 vuorokautta.

Videomateriaalia ei toimiteta sähköisesti.
Lisäksi materiaali sisältää yritystietoja sekä henkilöstön ja asiakkaiden yksityisyyteen liittyvää materiaalia jonka julkaisu on ehdottomasti kielletty.
Materiaali tallennetaan noin kuukausi ja katsottavissa Flypark Helsinki-Vantaa toimistolla. Kun videomateriaali on katsottu yhdessä, siitä on saatavissa tallenne niiltä osin joissa ei näy edellämainittuja yksityiseen liittyviä elementtejä muistitikulle jonka asiakas toimittaa.

Pesuun liittyvä reklamaatio.
Comfort- ja Lux paketteihin sisältyvä pesu on osa palvelupakettia.
Palvelupakettiin sisältyy pesun lisäksi avainsäilytys, pysäköintipalvelu, auton sisäänajo halliin ja luovutus lukitusta hallitilasta asiakkaan saapuessa matkalta. Pesun osuus palvelupaketista on 15€ joka sisältää pesuun liittyvän työn sekä aineet ja tarvikkeet.
Asiakkaan on syytä huomioida erityinen likaisuus mm. suola, hyönteisten jäämät, pihka ja muu likaisuus jotka eivät lähde normaalipesussa ja silloin on asiakkaan syytä valita lisäpalveluista mm. talvi- tai kevätpesu lisäpalveluna. 
Reklamaation aihe ei ole esim. yksittäinen valuma, kuivuneista vesipisaroista tai kuivaamisen yhteydessä jäänyt liinan jälki. 
Asiakkaan velvollisuus on reklamoida pesusta välittömästi auton vastaanoton yhteydessä henkilökunnalle, samassa yhteydessä asiakas ottaa pesun lopputuloksesta ja autosta yleiskuvat
Nämä valokuvat ja kuvaukset toimitetaan sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi
Dokumentit käsitellään 7vrk sisällä.
Jos pesun jälki on selkeästi huono, hyvitämme seuraavassa pysäköinnissä pesun osuuden joka on arvoltaan 15€, sitä ei hyvitetä erikseen rahana. Tästä hyvityksen osuudesta asiakas saa varaukseen liittyvät ohjeet sähköpostitse.

Palvelusta aiheutuneet reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen myynti@flypark.fi tai kirjeenä toimipisteeseen. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta. 

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi nostaa tästä velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Flypark/ JK-House Oy:tä vastaan yhtiön kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään yhtiön kotipaikan käräjäoikeudessa.

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Flypark pidättää oikeuden virheen korjaamiseen. Virheen luonteen ja laadun perusteella arvioitu virhe korjataan myöntämällä kohtuullinen hinnanalennus tai korvaamalla Flypark uudella pysäköinnillä tai palvelulla. Virheestä aiheutuvan korvauksen määrä on korkeintaan tilauksen/ varauksen hinta. 

Flypark ei ole vastuussa välittömistä tai välillisistä vahingoista tai ansionmenetyksestä, jotka ovat aiheutuneet virheestä.


Jos valitus/ reklamaatio on aiheeton, Flyparkilla on oikeus laskuttaa käytetyt työtunnit se muu välitön materiaali sekä oikeudelliset kustannukset asiakkaalta.

Kuljetus
Kuljetus sisältyy pysäköinnin kokonaishintaan välillä Flypark info - Flyparkille osoitetut pysäkit lentokentän terminaaleissa. 

Laatu


Flypark kehittää palveluita ja palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin.
Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jonka tarkoituksena on jatkuvasti kehittää toimintaa sekä palveupaketteja. 

Yhteystiedot ja laskutus:

Flypark/ JK-House Oy
Y. 2351366-9
Kiitoradantie 6
01530 Vantaa

Puh. ark. klo 9.00-17.00 0207 900901

myynti@flypark.fi.

Info/ Kuljettaja puhelin 24/7 0207 900905